petak, 5. lipnja 2015.

Pila je toplu vodu s medom i limunom na prazan želudac godinu dana – Rezultati nevjerovatni!


Prije godinu dana teško sam oboljela od gripe. Lijekovi iz ljekarni nisu bili posebno učinkoviti. Jedna žena mi je preporučila piti toplu vodu s medom i limunom svako jutro. Naravno, reagirala sam skeptično na njenu preporuku, ali ipak sam je poslušala. Gripa je prošla, ali ovaj napitak se meni počeo sviđati, piše Atma.

Počela sam ga piti svaki dan. Ovoj tradiciji je već godinu dana. Za ovo vrijeme moj organizam se transformirao na potpuno neočekivani način. Evo što se kod mene promijenilo:

Već godinu dana nisam se nijednom prehladila.

Ne muče me više bolovi u želucu.

Treba reći, da nikad nisam vjerovala u snagu narodne medicine. Bila sam rob apoteka. Zaboli me stomak- pila sam tablete. Muči me kronični umor – pila sam vitaminske tablete itd. Nadam se da ste me razumjeli.

Cijelu godinu čak nisam ni jednom kihnula. Moje glavobilje su prošlost. Sada nosim med i limun gdje god krenem. Pijem taj napitak čak i u hotelima.

Više ne pijem jutarnju kavu. I vrlo lako se razbudim.

Moj limun-medeni koktel izbavio me od ovisnosti od kave. A zajedno s njom i od glavobolje. Sada imam mnogo više energije tijekom dana. Odlično se naspavam i nasmijana sam ujutro.

Ranije, da bih se potpuno razbudila, trebalo mi je skoro sat vremena. Sada nisam nervozna i ne zanovijetam svojim bližnjima :-)
Uopće sam zaboravila kada sam posljednji put osjećala napetost u prvom dijelu dana.

Inspirirala sam svoju obitelj da također piju ovaj napitak – i oni su postali zdraviji! Ovo je najveća nagrada. Prošle godine, gripu i druge zimske nevolje, nisam dobila ni ja, ni cijela moja obitelj.

Ne znam kako funcionira ovaj čaroban napitak, ali djeluje! Vrlo sam zahvalna toj ženi na savjetu.

Moj recept

Obično, za čašu napitka iscjedim polovicu limuna, dodajem čajnu žlicu meda. Sve prelivam toplom prokuhanom vodom. Pijem svako jutro, nakon buđenja.

Treba reći da se okus ovog koktela može mijenjati: sve ovisi od meda i limuna koji konzumirate. Ponekad je kiselkast, ponekad je presladak.

Zašto i kako ovo funkcionira?

Pretražila sam medicinske sajtove kako bi saznala u čemu je tu stvar. I shvatila sam nekoliko važnih stvari.Ovaj napitak štiti vas od infekcija urinarnog trakta.

Limun i med stimuliraju rad probavnog trakta, a također hidratiziraju debelo crijevo. U rezultatu dobijete odličan lijek protiv zatvora i cistitisa. Napitak je diuretski, a liječnici kažu da je potpuno u stanju da vas zaštiti od problema vezanih za urinarni trakt.

Poboljšava probavu.

Svaki dio ovog napitka potpomaže vaš probavni trakt. Limun pomaže žuči proizvoditi više žuči. Tako se namirnice prerađuju bolje, a vi dobivate od njih više hranjivih tvari.

Med posjeduje moćna antibakterijska svojstva, samim time odlično vas štiti od bilo kakvih infekcija. Također, tjera želudac da proizvodi više sokova koji omogućuju organizmu učinkovitije eliminiranje toksina. Iz tog istog razloga lakše ćete kontrolirati svoju tjelesnu težinu.

Nagoni vas da sijate zdravljem i ljepotom.

Limun pruža mnoge pogodnosti za kožu. Također, pomaže da se pročisti krv. Organizam, ako ga “hranite” limunom, brže proizvodi nove krvne stanice. Voda stimulira proizvodnju kolagena, što je vrlo korisno za vašu kožu.

Uglavnom, toplo preporučujem. Osim toga, ovo je ukusno. Jednostavno – probajte.”


Nema komentara:

Objavi komentar