petak, 5. lipnja 2015.

U četvrtak imala 72, a u subotu 67 kilograma: Evo kako je skinula 5 kg u 3 dana!

p2170861 (1)

Peršin, biljka koju koristimo kao začin, ima “magične” moći. Njegova količina u jelima je uvijek mala, zato nije dovoljna da pokrene izlučivanje nagomilane tekućine iz tijela.

Peršin je odličan saveznik u borbi protiv urinarnih problema, bubrežnih oboljenja i jak diuretik. Kao lijek može se koristiti korijen i listovi peršina.

Postoji mnogo recepata za pripremu čaja od peršina, a čitateljica portala Aura.ba je ispričala: “Peršin je čudo. U četvrtak sam imala 72 kg, a dva dana poslije – pet kilograma manje! Ne radi se o kilogramima sala, nego o nagomilanoj tekućini koja ja napustila moje tijelo. Osjećam se super lagano.” (Ramiza Terzimehić, 39).

Čitateljicu smo zamolili da nam objasni kako i na kakav način je koristila peršin, te za par dana izgubila 5 kilograma.

Ramizin recept je sasvim jednostavan.

U ključalu vodu (oko litru) dodajte 5 velikih žlica nasjeckanog peršina.

Tekućinu pustite da odstoji oko dvadesetak minuta, nakon toga čaj možete procijediti ili piti zajedno sa nasjeckanim peršinom.

– Za čaj od peršina sam se odlučila zbog problema sa bubrezima. Svi savjetuju uvin čaj kod ovih tegoba. Od uvinog čaja sam osjetila poboljšanje, ali tekućina je ostajala u tijelu. Odlučila sam uvin čaj zamijeniti sa peršinovim, te tako došla do svojih rezultata – povjerila nam je Ramiza.

Nema komentara:

Objavi komentar